Poznaj naszych prowadzących

Piotr Sobczyński

Piotr Sobczyński

Mentor, coach i właściciel Instytut Flow

Trener rozwoju osobistego i biznesowego, negocjator i mediator, założyciel Instytutu Flow. W swoim życiu kieruje się zasadą, że najważniejsze jest realizacja własnych marzeń, dążenie do celu i zawodowe spełnienie. Swoim optymizmem i podejściem stara się zarażać innych prowadząc liczne szkolenia i warsztaty. Współpracował m. in. z Nationale Nederlanden, Allianz, PTE Norwich Union, PTE Pioneer, TP SA i Netia, Versus sp. z o.o. Radio Plus, Perfect Coll sp. z o.o.

Na konferencji opowiem, że każdy człowiek żyje w świecie swoich wyobrażeń na jego, świata, temat. Buduje jego obraz. Czasmi niestety jest tak, że nasze doświadczenia życiowe w sposób świadomy bądź nie świadomy, hamują nas i utrudniają nam osiąganie szczytów i marzeń. W czasie spotkania pokażę Ci świat z innej strony, wskażę inny sposób patrzenia na stojące przed nami wyzwania! Pokażę, jak to co nam przeszkadza w osiąganiu sukcesów zmienić na wsparcie, jak wykorzystać wewnętrzną motywację. Wskazuję dobrą drogę, byś nie machał skrzydłami jak kura, ale wzleciał jak orzeł!

Ewa Hartman

Ewa Hartman

Trener, coach, wykładowca

Dr Hartman jest laureatką Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu w kategorii Firma Godna Zaufania. Pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality i magazynu Les Nouvelles Esthetiques, gdzie porusza tematykę marki osobistej, wizerunku, mentalności globalnej i wystąpień publicznych. Prowadzi otwarte warsztaty dla kobiet pt Cholerna Baba, oraz liczne warsztaty zamknięte. Pracowała z firmami i instytucjami, między innymi z: AVIVA, PGNIG Termika, IKEA, BIODERMA, Procter&Gamble, SAS Institute, Ambasadą Polski przy UE, czy Ministerstwem Spraw Zagranicznych. Łączy neuronaukę z metodą Points of You™, której jest certyfikowaną trenerką.

Na konferencji DREAM pokażę, by zbudować silną markę należy zacząć od siebie, od określenia gdzie jesteś względem swojego celu. Następnie należy zadbać o wizerunek, badanie potrzeb klienta, komunikację oferty, komunikację marki tak on-line jak i off-line, oraz strategiczne określenie indywidualnej ścieżki rozwoju.
Podczas naszego spotkania przekażę Ci wiedzę nie tylko o budowaniu marki w internecie, ale co ogromnie ważne, o budowaniu marki w relacjach bezpośrednich.
Opowiem o mechanizmach funkcjonowania naszego mózgu, które decydują o tym, jak jesteśmy odbierani. Czy budzimy zaufanie czy nieufność, czy inni czują się przy nas dobrze czy niepewnie. Dzięki tej wiedzy Twoje kontakty z klientami staną się najlepszą platformą do budowania z nimi trwałej relacji.

Witold Buraczyński

Witold Buraczyński

Strateg biznesowy

Doradca biznesowy oraz manager z 15-letnim doświadczeniem. Prowadzi liczne warsztaty, zarządza projektami inwestycyjnymi oraz przedsiębiorstwami, zajmuje się budowaniem i rozwijaniem nowych firm oraz produktów. Swoje doświadczenia zdobył m.in. zarządzając procesami zakupowymi komponentów dla fabryki LG Electronics, organizując i koordynując prace budowlane oraz zarządzając nowopowstałą fabryką styropianów i odlewów aluminiowych. Współpracował w tworzeniu planów projektu urbanistycznego Nowego Centrum Łodzi oraz organizował, a następnie zarządzał działem operacyjno-finansowym w oddziale IKEA Łódź. Jako partner biznesowy w procesach doradczych wykorzystuje podejście eklektyczne, łącząc elementy coachingu i mentoringu z twardymi narzędziami wykorzystywanymi w zarządzaniu. Prowadzone przez niego warsztaty i procesy doradcze cechuje nieszablonowe podejście w rozwiązywaniu konkretnych problemów biznesowych czy dylematów managerskich. Specjalizuje się w budowaniu modeli biznesowych oraz zarządzaniu zmianą w organizacjach o różnej skali działania.

Na konferencji DREAM pokażę, że aktualne badania dotyczące dalszego rozwoju firm pokazują, że konkurencyjność nie będzie zależała od ceny czy samego produktu.
Przewaga budowana jest już dzisiaj w przypadku wielu globalnych firm w oparciu o zachowania ludzkie. Wydaje się być to na początku jasne – przecież każdy z nas się jakoś zachowuje, coś robi, ma jakieś potrzeby. Zgłębiając temat stajemy przed kilkoma realnymi problemami:
1. Doboru grup docelowych – czyli komu będziemy sprzedawać,
2. Doboru odpowiedniej wartości dla naszych grup docelowych
3. Zbudowaniem efektywnego modelu biznesowego.
Warsztat na który cię zapraszam ma na celu uporządkowanie wiedzy i twoich doświadczeń związanych z budowaniem długookresowej strategii przewagi nad konkurencyjnymi ofertami pojawiającymi się na rynku. Otrzymasz narzędzia i algorytmy postępowania które pozwolą uporządkować to wszystko co do tej pory robiłeś ze swoimi zespołami i umożliwi w precyzyjny sposób monitorować wszelkie podjęte decyzje oraz zaplanowane działania. Wreszcie dowiesz się dlaczego to takie ważne żeby zrozumieć kto jest naszą konkurencją i co chcemy badać w ramach strategii przewagi konkurencyjnej

Magdalena Bojaryn

Magdalena Bojaryn

Radca prawny, przedsiębiorca

Radca prawny i przedsiębiorca z ponad 13-letnim stażem. Prowadzi liczne szkolenia z zakresu prawa, windykacji i umów. Wie, co to znaczy mierzyć się z ryzykiem gospodarczym, podejmować trudne decyzje i zarządzać ludźmi. W tym czym się zajmuje, najważniejszym aspektem dla niej jest możliwość niesienia realnej pomocy przy prowadzeniu biznesu. Dzięki swemu doświadczeniu widzi i rozumiem biznes nie tylko oczami prawnika.

Jeżeli zaczynasz dopiero swoją drogę jako przedsiębiorca, na październikowej konferencji podpowiem Ci na co zwrócić uwagę przy wyborze formy działalności gospodarczej. Dzięki temu wybierzesz formę optymalną pod swój biznes. Dowiesz się również czy rozdzielność majątkowa jest w Twoim przypadku konieczna, a także jak chronić swój rodzinny majątek prowadząc firmę. Podpowiem Ci też kiedy powinieneś pomyśleć o przekształceniu się w spółkę handlową, jeżeli zdecydujesz się zacząć jako indywidualny przedsiębiorca.
Jeżeli masz za sobą kilka lat trudu budowania swojej firmy i czujesz, że pora na zmiany – dowiesz się czy powinieneś się przekształcić i jaka forma działalności jest dla Ciebie odpowiednia. Dowiesz się jak bardzo istotna jest sukcesja i patrzenie na biznes i życie kilka a nawet kilkanaście kroków do przodu. Podpowiem Ci jak możesz legalnie zoptymalizować podatki w Twojej firmie prowadząc spółkę kapitałową.

Zarezerwuj miejsce!

Przy zakupie więcej niż 2 biletów wprowadź kod DREAM w koszyku, by otrzymać 30% rabatu!

PODSTAWOWY

PLN150
  • udział w konferencji
  • darmowa kawa podczas przerw
  • 5% rabatu na 2-dniowe warsztaty

STANDARD

PLN190
  • udział w konferencji
  • after party
  • darmowa kawa podczas przerw
  • 10% rabat na warsztaty
  • networking

Warsztaty, na które otrzymany jest rabat, to dwudniowe wydarzenie, które jest organizowane po konferencji i na którym każdy z ekspertów prowadzi szczegółowe szkolenia ze swojej dziedziny.

Networking to cztery 15 minutowe spotkania zorganizowane ze specjalnie dobranymi dla Ciebie innymi uczestnikami konferencji w celu nawiązania działań biznesowych.

After party to luźne spotkanie przy słodkościach, gdzie będzie okazja nawiązać kontakty biznesowe i porozmawiać z ekspertami.

Masz pytania? Skontaktuj się!